Bureau Binnenstad zoekt office assistent per 1 maart

22 januari

Bureau Binnenstad zoekt office assistent per 1 maart

Vacature office assistent (parttime) bij Bureau Binnenstad Den Haag

Wij zijn per 1 maart op zoek naar een ondernemende en proactieve office assistent ter ondersteuning van onze organisatie.

Wie zijn wij

Bureau Binnenstad is verantwoordelijk voor het procesmanagement van de publiek-private samenwerking (PPS) in de binnenstad van Den Haag. Bureau Binnenstad doet dit in opdracht van Stichting Bureau Binnenstad, waarin de gemeente Den Haag en Stichting Binnenstad Den Haag samenwerken. Bureau Binnenstad is daarmee de spil tussen Stichting Binnenstad en de gemeente, en heeft binnen de publiek-private samenwerking de volgende taken:

  • Bevorderen en ondersteunen van de samenwerking tussen de gemeente enerzijds en private partijen anderzijds, gericht op ondernemen, wonen, werken, winkelen en verblijven in de binnenstad voor al haar gebruikers
  • Proces- en projectmanagement voor Stichting Binnenstad
  • Programmamanagement van het `Programma PPS Binnenstad ’
  • Communiceren B-to-B over de PPS, projecten, resultaten en voortgang
  • Stroomlijnen communicatietrajecten voor stakeholders

Hier kom je te werken

Je werkt voor Bureau Binnenstad, gevestigd aan de Lange Houtstraat 26.
In eerste instantie krijg je een halfjaarcontract, met de intentie voor een langere verbintenis.

Dit ga je doen

  • Ondersteunen van de bedrijfsvoering
  • Managementondersteuning
  • Administratie en facturatie
  • Beheer van administratieve taken en procedures: agenda, planning, inkomende correspondentie verwerken en beantwoorden, archivering, (kantoor)voorraadbeheer en -inkoop
  • Vervullen loketfunctie: aanspreekpunt, telefoon, e-mail, CRM
  • Plannen en notuleren van diverse vergaderingen

Dit ben jij
Competenties

  • Accuraat
  • Communicatief zeer vaardig
  • Gevoel voor verhoudingen
  • Discreet
  • Behulpzaam
  • Gastvrij
  • Gestructureerd
  • Stressbestendig
  • Je hebt hart voor de binnenstad

Eisen

  • MBO+/HBO-niveau
  • Enige mate van ervaring in office management
  • Uitstekende beheersing van officesystemen (Word, Excel, PowerPoint) en Mailchimp
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
     
  • 24 uur per week beschikbaar
  • Woonachtig in of binnen een straal van 20 km om Den Haag

 

Reageren

Herken jij je in deze functie, en wil je meewerken aan een nog mooiere Haagse Binnenstad en deel uitmaken van een dynamische organisatie? Reageer dan per omgaande en stuur je CV en motivatie aan a.dekkers@binnenstad-denhaag.nl

Reageren kan tot 15 februari a.s.

Voor vragen neem je contact op met Ad Dekkers, Bureau Binnenstad, tel. 06-21 17 52 29.  

Vraag, opmerking of suggestie?

Neem gerust contact met ons op.

Lange Houtstraat 26
2511 CW Den Haag
Telefoon: 06-21 17 52 31
E-mail: info@binnenstad-denhaag.nl

Privacy Statement

Nieuwsbrief

Social Media